
Vikten av en fungerande IT-miljö är idag högprioriterat hos de flesta företag.
Störande och tidskrävande avbrott i driften måste hållas till ett minimum.
Med regelbundna rutinkontroller kan många avbrott förebyggas, samt även oväntade problem lösas på ett snabbt och smidigt sätt. Detta ger en totalt sett, lägre kostnad för ett företags IT-drift.
Vi finns här för att hjälpa till!
Smoothwall SUPPORT

Fler olika filmer som visar gränssnittet samt olika funktioner
Via denna länk hittar ni alltid den senast ISO'n för nerladdning: https://customer.smoothwall.net/download/
E-posta smoothwall@aies.se om ni ej har ett serienummer.

Manualer, inloggning för support m.m. hittar ni på denna adress:
http://smoothwall.com/technology/support/
Innehåll i de olika uppdateringarna:
http://smoothwall.com/technology/product-updates/
För utbildningscenter rekommenderar vi också att ni tittar på: SmoothWall Direct Support på EduGeek.net (Kräver gratis registrering)
http://www.edugeek.net/forums/smoothwall-direct-support/
För frågor om Smoothwall och/eller support e-posta eller ring: smoothwall@aies.se eller telefon: Tel. +46(0)8-55 80 60 13
Serviceavtal för Smoothwall finns i olika nivåer, från Standard Support till Premium Enterprise Service:
Premium Enterprise Service 24x7x365
Kontakta oss för mera information om de olika nivåerna.
Vi garanterar inte support för 3:e parts (kundens egna) produkter, även om vi i den mån vi kan, försöker erbjuda hjälp med felsökning för samtliga delar.
All support baseras på distans. Om fjärrstyrd hjälp önskas, måste kunden erbjuda lämplig access till sin Smoothwall produkt för att hjälp ska kunna erbjudas.
Även tekniker på plats kan erbjudas, där omständigheterna tillåter det.
AIES kan ta ett del eller helhetsansvar för ert företags IT-drift.
Vi hjälper er med rätt utrustning, ser till att allt fungerar som det ska.
Vi levererar den utrustning som ni behöver. Ni är aldrig längre bort, än ett samtal från komplett hjälp.
Vi erbjuder alla att teckna vårat supportavtal. Men support kan självklart även erbjudas, per incident .
- Vårt supportavtal bygger på ett grundabonnemang
- Till grundabonnemanget kan rutinkontroller läggas till, efter eget val för en komplett support men är inget krav.
- Som avtalskund ges rabatt på ordinarie timpris.
- Som avtalskund tilldelas ni en kontaktperson som kan er IT-miljö.
- Det fasta priset gör det enkelt att budgetera kostnaden för er IT-drift.